Autor: Ivana Majkić

Novi Sad
03.12.2019.
08:00 > 11:01
Uskoro se navršava tačno godinu dana otkako je na snagu stupila nova Odluka o opštim pravilima kućnog reda u stambenim i stambeno-poslovnim zgradama na teritoriji Novog Sada.
  • Voja

    09.05.2021 20:24
    ??
    Šta ćemo sa muzikom iz kafana ili odakle već dolazi eto sa Adicase čuje muzika čak u Veterniku i to već koju godinu ima li u tim i takvim ljudima kulture i kakvi smo to uopšte i neznam odakle i sa kim je to došlo????ali da je sramota sramota je što se tako nešto dopušta.
  • @tuga

    10.12.2019 20:16
    Slažem se zakon postoji, hajde onda ganjaj jednog po jednog investitora da na svim novogradnjama poprave zidove i pod
  • JA

    10.12.2019 16:36
    Kako
    "uhvatiti" u cinjenju onog koji baca smece preko terase ili hleb da nahrani golubove. Danas mi je bila terasa puna mokrog hleba jer moj nesavesni komsija ili komsinica stalno baca hleb. Ako ne baca hleb onda izbacuje preko terase on sto pocisti pa na terasi nalazim kosu, prasinu, pikavce. I tako godinama. Kako da se resim te posasti?
  • tuga

    10.12.2019 16:09
    Mi se svi mučimo i svađamo oko problema, koji su stvar Zakona,vaspitanja i kulture.
    Zakon P O S T O J I !!!!
    Pitanje je zašto ga Komunalna policija i tzv.predsednici skupštine stanara NE SPROVODE.
    U Beogradu,Skupština grada,usvojila novi Zakon o kućnom redu,koji su naravno svi građani podržali.
  • @Novosađanka10.12.20

    10.12.2019 15:02
    Mani se te propagande kako smo dobili stanove dzabe, niti to ima veze sa ovom pricom. Novogradnje su bofl i sve se cuje,, to je to
  • Novosađanka

    10.12.2019 12:24
    Pa šta
    Dobili ste stanove džaba,ili ste ga itplatili za 200 DM pa malo trpite gospodo.Živite kao golubovi u golubarniku!
    Pravite kuću pa da vidite kako to izgleda i koliko vam treba papira,novaca i živaca...
    Vi se pokuppite leti odete na Štrand a zimi ni sneg nećete da očistite...Prema tome ne bunite se!!!
  • Gajo

    10.12.2019 11:43
    Ja pročitao naslov "bacanje mrtvaca sa terase" pa se zapitao nismo valjda dotle došli? Mada kako u JKP Groblje naplaćuju možda uskoro i budemo bacali.
  • @marko

    10.12.2019 08:39
    @ marko
    03.12.2019 • 11:31
    30 decibela je glasnoća šaputanja. Ako neko živi u gradu i očekuje da u stanu u vreme kućnog reda ne čuje ništa glasnije od šaputanja onda stvarno mislim da je u pitanju duboko neprilagođena osoba.

    Nisi razumeo, 30 decibela jeste šaputanje, ali to je ono što ti čuješ sa tvoje strane zida a proizvedeno izvan tvog zida. Normalno je da će ljudi poludeti ako stalno slušaju nečija šaputanja, a ne mogu da preduzmu ništa da stišaju.
    Oni kojima ne smeta ni dečija buka ni to 30dB šaputanje su 100% na bensendinima i tome slično.
    Nažalost današnja zvučna obrada stanova se smatra luksuzom, bez obzira što isti oni standardi i propisi gradnje od pre 50 godina i dalje postoje.
    Sendvič zidovi sa 2 sloja blokova (u sredini vazduh 2cm+kamena vuna 4cm) buku od oko 50dB smanje na 0dB. Šuplji blok 25cm buku od oko 50dB smanji na 30dB.
    Prislonite uvo na zid ako nije jasno o čemu pričaju, čućeš celu zgradu, šupljina u blokovima kanališe zvuk i pojačava ga. Probajte to uraditi na starijim zgradama, primetićete kvalitet.
  • Bambilend...

    10.12.2019 07:39
    Šta reći***
    Pa to smeta onima koji su pobegli od motike i smrada pilića i svinja. Sad je to gospoda ??? koja je pokupovala te gajbice od kartona !!! Tražili ste ,trpite
  • Jovo Zlokuća

    10.12.2019 02:09
    Kome da se žalimo što je podstanar nazidao nelegalno sebi sobu u zajedničkom dvorištu zgrade! Za to nema kazne jer inspekcija služi samo da uzima od poštenih a bahate pušta da rade šta hoće.
  • Maja

    09.12.2019 22:26
    Nekad se narušavanjem mira u zgradi smatrala žurka sa treštećom muzikom do 3 ujutro a danas smeta sve.I deca i pas kad zalaje i veš mašina i mikser i usisivač i televizor i svadja izmedju muža i žene i smeh i kad ti dodju gosti...Sve sama bečka škola.Ljudi rade po ceo dan,bar ovi koje ja poznajem i ne znam kad stigne da im smeta kad nikad nisu kod kuće.Najbolje da i ne dišemo u tim kutijama u kojim živimo ne što hoćemo već što bolje ne možemo da priuštimo.Dajte malo tolerancije.Zgrade su loše,sve se čuje i zbog toga što su stanovi mali,ulazna vrata loša a hodnici ne postoje već odmah sa vrata udješ u dnevni boravak.I šta sad,treba ubiti nekog kad upali televizor ili ženu koja je obula štikle i krenula na posao.Pa jel treba da se izuje pred ulazom?Mislim da je sve ovo preterivanje.Kome sve smeta ajde lepo nazad na selo.Nego svi se nabili na Bulevar a hoće da im ptičice cvrkuću i da ne čuju ništa!
  • Izvinite

    09.12.2019 13:51
    ali
    Izvinite aloi mrvice...……...su mali deo priče. Komunalnu policiju u Balzakovoj zovemo non stop zbog pijanih mladih koji do jutarnjih časova prave buku i ostavljaju smeće na sve strane. Nikad nisu izašli.
  • MonteDushano

    05.12.2019 08:31
    A ja vozim bicikl i zbog silnih auta, parkiranih na ulazu, ne mogu da uđem u kapiju svoje zgrade, pa nosim bicikl i uđem preko uzvisina gde je tu drvo pored. Odvratno zaista.
  • nivea

    04.12.2019 12:26
    High ISO03.12.2019 • 16:06
    Moze jedno pitanje za sve vas? Jel neko vas terao da kupite stan po tim stiropor kockama? Sta ste gledali, sta ste mislili da kupujete? Ej, opametite se, to su jaranska posla.

    Niko nas nije terao, ali nemamo svi dovoljno novca da kupimo salonac u centru, ili stančuge od 70 i više kvadrata iz socijalizma na Naselju ili Limanu. I onda kupiš ono što moraš jer negde se mora živeti. A za većinu građana sa prosečnim primanjima jedina opcija je da kupe stančić u novogradnji i nadaju da će imati normalne komšije.
  • @Neko

    04.12.2019 11:00
    Ljudi koji imaju kapacitet za normalan razgovor imaju i kućno vaspitanje, šta god rade, u pozadini misli imaju ideju da nisu sami na svetu i osećaj za to kako njihove radnje utiču na okolinu. Isto tako i obrnuto - ljudi koji skaču, udaraju, deru se, buše kad je vreme odmora i puštaju decu da se ponašaju kao divlje životinje - nikad nemaju ni sposobnost normalnog razgovora. To je komplet paket jednog mentalnog sklopa.
  • Krle

    04.12.2019 02:34
    Glupavi kupci novih stanova ne shvataju jednu prostu cinjenicu kod novopecenih "investitora": Sve sto je sakriveno u objektu i sto se ne vidi je ili krs kvaliteta ili ga ni nema!!!
    Pa tako vecina zgrada NEMA hidroizolaciju (a kako kupac stana to da proveri kad je objekat izveden), zvucnu izolaciju (unutar zida/tavanice), termoizolaciju, kvalitet instalacija i kanalizacione mreze u zgradi,... Ali zato se "pecaju" na boje (oblike) plocica u kuhinji i WC-u, stolariji i drugim kozmetickim detaljima. I jos povrh svega za sav taj KRS placaju veeelliiikeee cene kvadrata. Mozak retko koji kupac da ima!!!!
  • @Komsa

    03.12.2019 22:05
    Samo budale cute i trpe
  • BanČo

    03.12.2019 20:06
    Nee
    Ovi što misle da je starija gradnja bolja, grdno se varaju. Uz to je i neizolovan objekat pa su vam veći troškovi. U Novom Sadu na prste jedne ruke možete izbrojati kvalitetno zidane zgrade gde nećete čuti buku. Evo, ja sam kupio stan u potkrovlju, baš iz razloga da mi ne smeta komšija iznad. Ali eto, čujem ovog divljaka ispod. Nema zvučne izolacije između spratova, već parket direkt na ploču, a ploča naravno tanja nego po projektu. Da poludiš.
    Nije mnogo bolja situacija ni u starijim zgradama na Limanima i Naselju. Od novih eto čujem Tehnogradnja..sve fensi l, moderno, popularno, a kvalitet nula. Čuješ komšiju kad p *dne. Da ne pričamo o lokalima ispod.
    Uglavnom sve vam je danas lutrija sa stanovima u NS i mirnom životu. Jedini izlaz vidim u preseljenju u kuću u nekom prigradskom naselju, pošto su u gradu preskupe i nije ih mnogo ostalo. Ali tu dolaze onda neki sasvim drugi, novi problemi.. Takav smo narod i takva je država.
  • Komsa

    03.12.2019 19:35
    Neko@
    Normalan razgovor sa komsijom u Srbiji nije moguc!
    Zato sto komsija odma oce da se fizicki obracuna ili potegne i oruzje.
    Kada imate problema sa komsijom treba zvati policiju ali oni takodje nece uraditi Nista!
    Zato Morate trpeti i cutati.... jedino resenje u Srbiji
  • Ns

    03.12.2019 19:32
    Odgovor
    Grbavica, da te obavestim da ja za svojim ljubimcem kupim a i radni je pas za pomoc i vise mi je pomogao nego bilo ko. Slazem se da ne kupe za ljubimcima ali ima prosto resenje za to bez komunalaca. Pokupis i bacis na njega kao grudvu jer snega i onako nema.
  • Rade

    03.12.2019 19:17
    Kad st...ka koja sve ovo radi ode da zivi u inostranstvo nepada im na pamet da rade ovakve stvari jer znaju da im sleduje novcana kazna i ovde bi trebalo uvesti drakonske kazne jer ovom narodu bezobrazluk i bahatost mozes isterati iz glave samo kaznama i batinama .
  • Milena Ivkovic

    03.12.2019 18:36
    Kulska cesta 71
    To se zove nekultura.
  • Ajde?

    03.12.2019 18:28
    Sta cmizdrite kada ste oterali "birokrate" jogurt revolucijom i doveli ove sto kolju po terasama.
  • dzungla

    03.12.2019 17:03
    Divljina
  • Neko

    03.12.2019 16:38
    Ispovedaonica u komentarima. Niko nije spomenuo normalan razgovor sa komsijom i razresenje problema, kao da ce neko prestati da seta ili prica u sopstvenom stanu ako dobije kaznu. Ima i nerazumnih ne kazem, al mislim da zvanje kaopolicije je bas poslednja opcija koju treba uraditi.
  • Buka od zgrade pored

    03.12.2019 16:26
    Neradnici
    Za buku (zurka do skoro 02,00 casova) u zgradi pored nisu hteli da intervenisu jer ,,ne mozemo mi da zvonimo redom ljudima da nas puste u tu zgradu, jer ih tako uznemiravamo".

    Znaci napravis zurku i ako to ne smeta nikom od tvojih komsija u zgradi, komunalna ti ne moze nista.

    Zvuci ludo, ali imam mail u kojem mi komunalna to potvrdila (nisam mogao da spavam pa sam se od muke ,,dopisivao" sa komunalnom, sta cu....)
  • NS

    03.12.2019 16:21
    Moje komsije su bosanci sa troje dece...to nije samo buka, to je zemljotres
  • High ISO

    03.12.2019 16:06
    Moze jedno pitanje za sve vas? Jel neko vas terao da kupite stan po tim stiropor kockama? Sta ste gledali, sta ste mislili da kupujete? Ej, opametite se, to su jaranska posla.
  • ...

    03.12.2019 15:53
    Ne volim ih i prvi sam za to da se rasformiraju, ali moram reci i jedino licno iskustvo sa njima gde sam im poslao meil, odgovorili su na meil i resili problem na koji sam ukazao na nacin da su izasli na teren i uklonili problem. Policajac sam a bivsih izbacenih penzionisanih... policajaca u gradskoj na pozicijama koliko hoces
  • Vutrodlak

    03.12.2019 15:47
    @Uzasnog li
    Jedino je ulaz dovoljno velik za moju transformaciju.
  • Dane

    03.12.2019 15:11
    @ Nikola03.12.2019 • 12:10
    Svako jutro slusam narodnjake iz komsijskog stana, preko dana svadje, nocu ves masinu i ne prijavljujem niti planiram. Nek mi to bude najveci problem u zivotu.

    Bas zato sto pametniji popustaju, budale i zavladase Srbijom.
    @
    Ne popuštaju pametni svojom voljom bilo je pokušaja da se nešto uradi. Ispostavilo se da nadležne institucije ne reaguju na prekršajna i krivična dela a zakoni su samo mrtva slova na papiru. Naravno da će to malo pametnog sveta popustiti i neće ulaziti u sukobe sa masovnom armijom razularenih spodoba koje ih okružuju. Pametni znaju da šut sa rogatim ne može da se bode zato više ne reaguju.
  • Uzasnog li

    03.12.2019 14:52
    Naroda
    Da li nekome mogu da prijavim CEO ULAZ u kome (pogotovo u vecernjim satima) krene da ispusta jezive zvukove zavijanja pasa koji podseca na zavijanje vukodlaka iz horora . Najblace receno jezivo .... zaista moram reci da necu odgovarati za moje buduce postupke....
  • комша

    03.12.2019 14:40
    @kompletni idioti

    ---------
    То све што си навео нема никакве везе са законом о кућном реду у зградама.
  • Novosadjanin

    03.12.2019 14:40
    NS
    Da li doticna osoba ima sve uredne papire za radove koje je izvodila?
    Da li ima saglasnost 2/3 vlasnika posebnih delova zgrade?
    Da li su projekti , gradske dozvole i potpisi dostavljeni upravniku?
    Da li je u hodniku postavljeno obavestenje o svim tim radovima (sa dozvolama i projektom GU), i obavestenje do kada ce se radovi izvoditi?
    Da li je osoba, kaja je to uspela da izvede, clan SNS?
    Ako se radi o zgradi kod ????? ONDA JE SVE JASNO!
    Doticna osoba nema sve papire i neki člančić je .
    I sta da radimo mi koji smo kupili stanove ranije? Bahatost, bezobrazluk, divljanje nije za kolektivno stanovanje bez obzira na fuseraj, odnosno da li je izolacija dobra ili ne.
  • horor Sprdija

    03.12.2019 14:25
    Novi Sad - grad kulture
  • Gari

    03.12.2019 14:18
    @ Nikola03.12.2019 • 12:10
    Svako jutro slusam narodnjake iz komsijskog stana, preko dana svadje, nocu ves masinu i ne prijavljujem niti planiram. Nek mi to bude najveci problem u zivotu.

    Bas zato sto pametniji popustaju, budale i zavladase Srbijom.
  • Dragic

    03.12.2019 14:07
    @susilicom na auto
    Nisam :)
    Komsija objavio, bilo mu zao onih para sto dadoh za popravku krova :)
  • Debil

    03.12.2019 13:45
    Ah , ti cudesni Novosadjani ...
  • @susilicom na auto

    03.12.2019 13:43
    Dragicu jesi li ti to?
  • kompletni idioti

    03.12.2019 13:11
    A ne smetaju im radovi (u objektu ili pored) od ranog jutra do kasno u noc, parkiranje po ulazima, prilazima, trotoarima, biciklistickim stazama, gradske sluzbe (GSP, Cistoca) koje probijaju bubne opne raspalom masinerijom, grane drveca zbog kojih je nemoguce prolaziti trotoarom, baste/stolovi/zardinjere lokala koji ostavljaju manje od 1m prolaza, nepokosena trava, deponije oko kontejnera (i podzemnih i nadzemnih), sve vece zagadjenje/prljavstina, itd.

    Kao sto se uhvate za poneki preplaceni koncert, mito doktoru od par stotina evra, sitna korupcija/pronevera nekog levog sluzbenika a na ozbiljnu korupciju, zloupoytrebu, pljacku i pranje para cute i prave se da ne vide.
  • Mico

    03.12.2019 13:05
    Jarani smo mi
    A jel sad vam smetaju zgrade sto vam vasi jarani prave i ovi iz srbiju.
  • Komsija

    03.12.2019 12:42
    Ajd sto prijavljuju bacanje mrvica, jaretine i ostale hrane sa terase na auto, vec su krenuli i sa bacanjem susilica na auto.
  • NS

    03.12.2019 12:36
    Komentar
    Pa posto ste svi kupili fuseraj stanove u novogradnji prestanite da se zalite pogotovo na decu. Stvar je u tome da se radi o kolektivnom stanovanju i u skladu sa tim treba odgovorno da se ponasamo. Kucni red koji je usvojen je nevidjena budalastina. Ako radim u smenama po 24 sata i treba da se odmorim je nemoguca misija posto vec od 6h moze da se busi hiltovkom po zidovima. A sta kad stanar iz zgrade digne stan na krovu od 98kvadrata i on bude regularno uknjizen uz napomenu da Republika Srbija ne garantuje za stabilnost objekta, a onda isti taj stanar spoji dva stana u prizemlju zgrade probije fasadu i podrume i otvori lokal. Zoves komunalnu oni te skinu sa zovite gradjevinsku inspekciju a ovi kazu zovite urbanizam. Sve u krug ali baja napravi poslovni prostor. Tako da kad kupujete stan dobro razmislite a ne posle da se zalite komunalnoj jer oni i onako nista ne rade.
  • Krompir

    03.12.2019 12:32
    izolacija
    Normalno da se buka cuje kada idioti grade stanove na americki nacin gde nemas uopste zidove nigde osim u kupatilu i par soba. Tako i kada mladi debili kupe stari stan pa pocne proces demoliranja sruse svu izolaciju sto vam zidovi omoguce onda bukvalno cujes kada neko kine, podrigne ili plac bebe sve se cuje iz iskustva govorim. To je najgluplje nesto sto postoji taj americki fazon kao u izlogu da zivis buka se cuje smrad svuda jos malo i cuce te kako s**** kada i tu zidove u kupatilu odvale cim postane trend, a kuce i stanovi ko za lutke napravljene. Sto se tice buke iznad tu je nemoguce nista uraditi osim oni ne stave izolaciju na pod. Stanovi i kuce koje se prave od cigle ne treba da ruse zidove ako to uradite i posle se zalite na buku sami ste krivi.
  • Грбавица

    03.12.2019 12:25
    А шта ћемо са љубимцима који серуцкају где стигну а власници не купе за њима?
  • Zo

    03.12.2019 12:21
    Gde izlaze?
    Više puta im poslao mail sa sve potpisom. Nisu se uopšte pojavili. A za komentatore, nisam dao 100000€ za stan da bi me neiživljeni studenti urnisali. Postoje i druga nasilna rešenja a posle neka istražuju čiji je propust bio
  • Nikola

    03.12.2019 12:10
    Svako jutro slusam narodnjake iz komsijskog stana, preko dana svadje, nocu ves masinu i ne prijavljujem niti planiram. Nek mi to bude najveci problem u zivotu.
  • NS boy

    03.12.2019 12:05
    Sve..
    ..novopečeni hipsteraj, neoliberalizam, sve im smeta i samo se nešto isčudjavaju. Kako ono: Rdjavom k.... i dlaka smeta.
  • T-Jov.

    03.12.2019 11:57
    A sam jedna od onih kojima sve pobrojane stvari smetaju i ne ustručavam se da zovem komunalnu policiju, kada procenim da su se izgrednici ozbiljno spotakli o prag moje tolerancije. Međutim, ništa me toliko ne može razbesneti kao moje komšije koje često urlaju, što jedno na drugo, što na svoju decu, koja nikome nisu zgrešila, a jedini greh im je što imaju neurotične roditelje. Ne želim lično da se mešam, zarad koliko-toliko normalnih komšijskih odnosa, a komunalci odbijaju da intervenišu. Na moju opasku da je to sada već i nasilje u porodici, gde ispaštaju mila i draga dečica, dobijam odgovor koji me uvek iznova zaprepasti - neka oni to reše među sobom! Svi problemi ove vrste potiču od nevaspitanih i prostih!
  • Gvardiola

    03.12.2019 11:55
    Meni iskreno, najvise smeta bivsi muz Goce Trzan i Mili, kad pocnu da se svadjaju u Parovima, a komsika inace akademska gradjanka (ozbiljno) otvori prozor i pojaca tv, kao da je svadja na metar od mene.
  • Android 17

    03.12.2019 11:52
    @Crna Ptica
    Potpuno si upravu, živim u zgradi staroj 2 godine, bukvalno čujem komšije kad pričaju u dnevnoj. Prostom mi glupo da nekad pričam glasnije.

    A ovaj deo za slavljenje Nove godine, tj. da se buka 31, 1. i 13. toleriše do 4 ujutru mi je nenormalna. Ko želi da slavi Novu godinu do 4. ujutru može da ode u restoran, kafanu, klub.
  • Maki

    03.12.2019 11:47
    Maki
    Kupite stanove u pametnim zgradama po 2000 eura,m2 nista se necuje kao da si u kuci. E hoces jeftino i izolovano nebiva ljudi. Kod mene mozes srusiti zid nista se necuje niti imamo ove spijune ili kako se zovu domari. Za moje pare nemoze niko dami naredjuje ili zabranjuje kako da zivim.
  • /

    03.12.2019 11:43
    /
    kakav spin zbog nerada komunalne komisije na buku kafica i zurke sa narodnjacima

    doduse, krmace u klompama jesu iritantne
  • Nana

    03.12.2019 11:41
    @Komsija
    Nije tačno.
    Mi ustajemo ujutro u pola šest i radimo ceo dan. Idemo na spavanje oko ponoći, a onda nas balavica iznad probudi oko 2 ujutro kada se vraća kući. ili odlazi u provod, tako što hoda po stanu u kome nema tepiha u štiklama. I to traje najmanj epola sata, taman toliko date iznervira. Čuje se i na hodniku sve do lifta. O lupanju i treskanju vrata da ne pričam.
    Dragi roditelji, da li možete da naučite svoju decu za šta služi kvaka i kako se normalno zatvaraju vrata.
  • Ostoja

    03.12.2019 11:40
    Ostoja
    Mi srbi smo najveci spiuni na svetu to je nemoralno sta rade stanari po zgradama. Moj stan moja imovina nisam ja kriv sto neko nije izolaciju dobro uradio. Sramota posebno za starije sugradjane sta rade porodicama sa decom ili mladim parovima. Ali cinkarenje nam je urodjeno.
  • marko

    03.12.2019 11:31
    30 decibela je glasnoća šaputanja. Ako neko živi u gradu i očekuje da u stanu u vreme kućnog reda ne čuje ništa glasnije od šaputanja onda stvarno mislim da je u pitanju duboko neprilagođena osoba.
  • Crna Ptica

    03.12.2019 11:24
    To je zato što se ne koristi nikakva zvučna izolacija, sendvič zidovi već vas i komšiju deli jedan red šupljih blokova. Cela ta novogradnja po Novom Sadu je potpuni fušeraj, investitori štede na materijalu pa ćete kupovinom novog stana biti osuđeni na slušanje komšijskih aktivnosti i obrnuto.
  • Komsija

    03.12.2019 11:20
    Ovi sto se stalno zale, to su besposleni ljudi, a ovi sto se turisarju u 23h, 2 ujutru, to su oni sto rade po dva posla da prezive.
  • Zoki

    03.12.2019 11:17
    potkazivanje
    Sada ćete videti kada ovi ne stignu sve da obrade jer su Srbi poznati kao potkazivači.To ni Gestapo nije uspeo da reši,a kamoli ova nepismena nazadnjačka bagra!!
  • novosadista

    03.12.2019 11:14
    ma da...
    Pričam ti priču...
    Komunalna policija ne izlazi na teren za buku dece...
    tako da deco UDRITE SVIM SNAGAMA PO TUĐIM GLAVAMA!!!!
    To nije kažnjivo, jer kako kažu, ne mogu da napišu kaznu maloletnim licima:D
  • GR

    03.12.2019 11:14
    Ne znam zasto se decja igra opravdava?

    Ja imam komsiju kome deca u 23h uvece urlaju i trce po stanu,
    cela spavaca soba mi se trese,
    ne mogu normalno da se odmorim...

    Je l' ja to treba da trpim samo zato sto su to deca?

    Cini mi se da je nekad postojalo nesto sto se zvalo vaspitanje...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna